Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tsoene Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 09-07-2015 14:53:00 Onderwerp: Plaatje met vaste sproeier voor bing M56 voor Caravelle |
|
|
Beste collega's, ik heb mij onlangs een flandria caravelle gekocht (zie foto) deze draaide niet toen ik hem gekocht (en nog altijd niet haha). Ik ben hem beginnen "proberen" te maken en tot de vaststelling gekomen dat de benzine niet tot aan de carburateur komt. Ik zal jullie proberen uit leggen wat ik precies zoek. De benzine komt via een darmpje toe op de carburateur. Op de carburateur gaat dit via een vijsje naar uiteindelijk de vlotter kamer, nu zat dit vijsje heel erg los en wat bleek dat dit vijsje in het verleden te hard is vast gedraaid wat er voor gezorgd heeft dat de draad in het plaatje waar de vaste sproeier zit weg is en bijgevolg de vijs niet kan aangespannen wordt en waarlangs de nafte zijn weg zoekt. Heb al verschillende zoekacties gedaan en nog niet gevonden wat ik zoek tenzij ik het uit amerika laat komen. Zou er hier iemand mij kunnen helpen zodat deze flandria ook eens kan buiten komen. alvast bedankt |
|
Terug naar boven |
|
 |
tsoene Flandria-Liefhebber
|
|
Terug naar boven |
|
 |
chrisflandria Flandria-Kenner

|
Geplaatst: 09-07-2015 21:30:37 Onderwerp: |
|
|
Zo'n dekseltje voor de vlotterkamer heb ik liggen.
Gratis en voor niets als je het komt afhalen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|