Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaatje met vaste sproeier voor bing M56 voor Caravelle

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tsoene
Flandria-Liefhebber

BerichtGeplaatst: 09-07-2015 14:53:00    Onderwerp: Plaatje met vaste sproeier voor bing M56 voor Caravelle Reageren met citaat

Beste collega's, ik heb mij onlangs een flandria caravelle gekocht (zie foto) deze draaide niet toen ik hem gekocht (en nog altijd niet haha). Ik ben hem beginnen "proberen" te maken en tot de vaststelling gekomen dat de benzine niet tot aan de carburateur komt. Ik zal jullie proberen uit leggen wat ik precies zoek. De benzine komt via een darmpje toe op de carburateur. Op de carburateur gaat dit via een vijsje naar uiteindelijk de vlotter kamer, nu zat dit vijsje heel erg los en wat bleek dat dit vijsje in het verleden te hard is vast gedraaid wat er voor gezorgd heeft dat de draad in het plaatje waar de vaste sproeier zit weg is en bijgevolg de vijs niet kan aangespannen wordt en waarlangs de nafte zijn weg zoekt. Heb al verschillende zoekacties gedaan en nog niet gevonden wat ik zoek tenzij ik het uit amerika laat komen. Zou er hier iemand mij kunnen helpen zodat deze flandria ook eens kan buiten komen. alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen  
tsoene
Flandria-Liefhebber

BerichtGeplaatst: 09-07-2015 15:01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22Mu%2BfbPQdsP%2Foh4l5k2TGxc

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22P%2BpB0jiNcPbIh4l5k2TGxc

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22PzY5TfO6xJ5Ih4l5k2TGxc
Terug naar boven
chrisflandria
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 09-07-2015 21:30:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo'n dekseltje voor de vlotterkamer heb ik liggen.
Gratis en voor niets als je het komt afhalen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: