Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
frans record 5PK Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 02-01-2015 14:30:14 Onderwerp: vraagje |
|
|
geachte Flandria liefhebbers ,
Wat zijn de afmetingen van een Record van 1964 ( hoogte - lengte ) ?
Dit in verband met een "zeer waarschijnlijke " aankoop ver van de deur : zodat ik weet kan hij in mijn stationwagen of moet de remork mee .
Allen een gelukkig nieuwjaar gewenst !!
MVG
Frans |
|
Terug naar boven |
|
|
Rekord Flandria-Koning
|
Geplaatst: 04-01-2015 19:10:28 Onderwerp: |
|
|
Het voorwiel en voorspatbord is makkelijk te demonteren. Dat scheelt al 20 cm. Best ook de uitlaten met bocht demonteren, dan kan je hem goed plat leggen. Ik schat de totale lengte van een Record op zo'n 1m80. _________________ "Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail" |
|
Terug naar boven |
|
|
frans record 5PK Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 07-01-2015 12:44:20 Onderwerp: vraagje |
|
|
Rekord schreef: |
Het voorwiel en voorspatbord is makkelijk te demonteren. Dat scheelt al 20 cm. Best ook de uitlaten met bocht demonteren, dan kan je hem goed plat leggen. Ik schat de totale lengte van een Record op zo'n 1m80. |
Hartelijk dank !
De koop is niet doorgegaan , het viel tegen in werkelijkheid en was ook het verkeerde type record : 4,5 PK en hoekig voorspatbord terwijl ik 5PK en rond spatbord zoek ( hoekig is goedkoop te vervangen dat was niet zo'n probleem ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Rekord Flandria-Koning
|
Geplaatst: 07-01-2015 12:56:31 Onderwerp: |
|
|
Wat bedoel je met goedkoop te vervangen? Een hoekig spatbord is anders heel moeilijk te vinden. Een rond spatbord vind je veel makkelijker. Je kan er ook een namaak rond spatbord opzetten maar de pasvorm trekt op ni veel en je ziet duidelijk het verschil. Over welke brommer ging het? Als het een Record model 1964-1966 is, zijn hoekige spatborden net origineel. _________________ "Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail" |
|
Terug naar boven |
|
|
danny Flandria-Sleutelaar
|
Geplaatst: 07-01-2015 18:44:58 Onderwerp: |
|
|
ben ook benieuwd naar die flandria, graag foto |
|
Terug naar boven |