Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Div vragen over een Flandria langtank ??

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cock
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 24 Jun 2012
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 24-10-2014 21:22:14    Onderwerp: Div vragen over een Flandria langtank ?? Reageren met citaat

Vraagje .Heeft Flandria record(model langtank) ooit modellen geleverd met 17 inch velgen en nog een vraagje .Op mijn record zit een kort achterspatbord en bij het voorspatbord zit veelal een beugel over het voorspatbord maar bij mij valt hij in het spatbord.Ook zat er maar 1 uitlaat op met een aparte bocht met achteraan de bocht een verdikking .Ps de brommer komt uit de vogeze en de eertste ? eigenaar schijnt hem zo nw gekocht te hebben .Welke Flandria kenner kan mij helpen ? .Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seppe07
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 30 Jan 2012
Berichten: 149

BerichtGeplaatst: 25-10-2014 09:07:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Klinkt origineel op de uitlaatbocht na. Is het een oranje brommer?
Als je zeker wil zijn kan je best eens een foto posten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cock
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 24 Jun 2012
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 25-10-2014 14:21:06    Onderwerp: Flandria record super S Reageren met citaat

Ben er al uit .Het is een Flandria record super S voor de Franse markt .Daar zitten 17 inch velgen in,motorblok met luchtkoeling,1 uitlaat en geen beugel over het voorspatbord maar in het spatbord .Bj 1971. Zouden daar veel van gebouwd zijn??Mocht iemand ook dit model hebben ,hoor ik het graag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum