Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Reparatie van mijn Flandria Polo

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tomasl9
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 28 Jan 2014
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 29-01-2014 18:31:37    Onderwerp: Reparatie van mijn Flandria Polo Reageren met citaat

Hoi allemaal,

Ik heb een Flandria Polo staan die helaas niet meer wegbekwaam is. Nu vroeg ik me af – na tevergeefse poging bij een officiële brommerdealer – of een hobbyist me niet beter bij zou kunnen staan? Ikzelf heb namelijk geen enkele ervaring met brommertjes en reparaties ervan.

Volgens de dealer moeten (1) de banden worden vervangen en (2) een werkende vlotter + deksel of carburator gevonden worden. Dus als iemand dat heeft liggen en kan maken kan me dit al heel erg op weg helpen.

Als vergoeding kan ik wel een monetaire compensatie geven, al heb ik ook een nog een halve Flandria brommer liggen die ik gerust wil ruilen voor bewezen diensten. Als mijn brommertje werkt heb ik immers geen nood meer aan extra onderdelen.

Voor de praktische kant; het brommertje staat in Moorsel ( nabij Aalst) maar ik kan gerust het naar een of andere werkplaats vervoeren moest dit noodzakelijk zijn.

Ik hoop echt dat er iemand hier is die me kan helpen. Eeuwige dankbaarheid zal je ten dele vallen!

Alvast duizendmaal bedankt,

Tomas
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
daytona
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 1136

BerichtGeplaatst: 29-01-2014 20:48:00    Onderwerp: Reageren met citaat

dag Tomas, welkom op het forum. Stuur me een mailtje en mogelijks kan ik je verder helpen. Privébericht zal niet lukken want dat werkt hier op dit forum voor mij niet meer. Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
tomasl9
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 28 Jan 2014
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 31-01-2014 18:46:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je,

ik heb bij deze al een mail verstuurd maar weet niet of het al is aangekomen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tomasl9
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 28 Jan 2014
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 11-02-2014 19:24:31    Onderwerp: Reageren met citaat

daytona schreef:
dag Tomas, welkom op het forum. Stuur me een mailtje en mogelijks kan ik je verder helpen. Privébericht zal niet lukken want dat werkt hier op dit forum voor mij niet meer. Mad


ik probeer nogmaals langs deze weg want mail blijkt wat vertraging op te lopen.

Ik zou elk weekend kunnen langs komen, en dat zo snel mogelijk ( wat dacht je van deze zaterdag 15/02 al?)

Ik zou wel al mijn onderdelen al mee brengen, wat toch wel neerkomt op een derde brommer. Heb je daar plaats voor?

op hoop van zege!
tomas
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum