Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Catalux 10 lampje en nieuwe ontsteking

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rensdw
Flandria-Liefhebber

BerichtGeplaatst: 03-10-2013 16:42:48    Onderwerp: Catalux 10 lampje en nieuwe ontsteking Reageren met citaat

Ik zoek nog een Catalux model 10 lampje, met kattenlogo op het glaasje.

Het rode glaasje is kapot en het witte plastic flink gescheurd.

iemand die zo eentje mee kan nemen naar wachtebeke?

En ik zoek twee nieuwe ontstekingen (bosch, voor de Caravelle uit 65 en de apollo uit 72.
En zit hier wel verschil in en dat zou ik even uit moeten zoeken, maar de grondplaten zijn allemaal hetzelfde neem ik aan? enkel de vliegwielen verschillen van vorm maar die heb ik zelf wel liggen.
Het gaat om de 17watt voor de Caravelle en de 15Watt voor de Apollo als ik mij niet vergis.

Worden deze (nieuw) enkel geleverd met het vliegwiel erbij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: