Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tjeu's Flandria Iris

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Mijn brommers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tjeu
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 20 Jan 2013
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 21-01-2013 00:18:48    Onderwerp: Tjeu's Flandria Iris Reageren met citaat

Haai!

Ik ben in het bezit van een Flandria Iris BJ 1959. Ik kom hier lang op het forum omdat ik toch wel met wat vragen zit (hoe stel je die versnellingen af?) en wat onderdelen zoek (zoals alle kabels, een WPHB en een benzinekraan om te beginnen).

De brommer zelf zoals die bij mij toegekomen is :



Best wel nog wat werk aan... Tegen van de zomer zou ik die toch rijdende willen hebben. De brommer staat voorlopig in de leefruimte, vergezeld door :
- 1973 Benelli 250 2C
- 1972 CB 750 Four (Candy Gold)
- 1976 CB 750 Four (wrak)
- 1958 CZ Jawa 356 175cc
- 1971 Honda Amigo
- 1970 BMW R50/5

In de garage staat de rest :
- 1999 Honda Pan European (daily)
- 2007 KeeWay ARN125
- 2009 Honda SH300i
- 197* Batavus GoGo
- 19** KTM Hobby (nog met ronde blok, prachtig en uniek!)
- 19** Puch (custom ding dat ik eens ergens bij heb gekregen en niet verkocht raakt)
- 199* Vespa Ciao
- 198* Piaggio ietske
- 1973 BMW R60/5 (tijdelijke winter daily)
- 198* Sachs (staat van ontbinding)
- 197* Honda Amigo R (overschot, gebruikt voor onderdelen en staat eigenlijk ook te koop)

En er ligt hier ook nog ergens een 1999 Husqvarna 610SM die nooit meer in elkaar zal geraken. Veel stukken daarvan zullen gebruikt worden om iets van de 2de CB750 four te maken.

Maar ik ben hier voor de Flandria. Gezien ik niet zo een techneut ben, is het toch wel wat zoeken. Hopelijk vind ik hier de juiste hulp en onderdelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerre
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 24 Jan 2012
Berichten: 258

BerichtGeplaatst: 21-01-2013 13:28:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is een mooie verzameling. welkom!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Mijn brommers Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum