Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tomasl9 Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 29-01-2014 18:31:37 Onderwerp: Reparatie van mijn Flandria Polo |
|
|
Hoi allemaal,
Ik heb een Flandria Polo staan die helaas niet meer wegbekwaam is. Nu vroeg ik me af – na tevergeefse poging bij een officiële brommerdealer – of een hobbyist me niet beter bij zou kunnen staan? Ikzelf heb namelijk geen enkele ervaring met brommertjes en reparaties ervan.
Volgens de dealer moeten (1) de banden worden vervangen en (2) een werkende vlotter + deksel of carburator gevonden worden. Dus als iemand dat heeft liggen en kan maken kan me dit al heel erg op weg helpen.
Als vergoeding kan ik wel een monetaire compensatie geven, al heb ik ook een nog een halve Flandria brommer liggen die ik gerust wil ruilen voor bewezen diensten. Als mijn brommertje werkt heb ik immers geen nood meer aan extra onderdelen.
Voor de praktische kant; het brommertje staat in Moorsel ( nabij Aalst) maar ik kan gerust het naar een of andere werkplaats vervoeren moest dit noodzakelijk zijn.
Ik hoop echt dat er iemand hier is die me kan helpen. Eeuwige dankbaarheid zal je ten dele vallen!
Alvast duizendmaal bedankt,
Tomas |
|
Terug naar boven |
|
 |
daytona Flandria-Koning
|
Geplaatst: 29-01-2014 20:48:00 Onderwerp: |
|
|
dag Tomas, welkom op het forum. Stuur me een mailtje en mogelijks kan ik je verder helpen. Privébericht zal niet lukken want dat werkt hier op dit forum voor mij niet meer.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 31-01-2014 18:46:50 Onderwerp: |
|
|
Dank je,
ik heb bij deze al een mail verstuurd maar weet niet of het al is aangekomen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11-02-2014 19:24:31 Onderwerp: |
|
|
daytona schreef: |
dag Tomas, welkom op het forum. Stuur me een mailtje en mogelijks kan ik je verder helpen. Privébericht zal niet lukken want dat werkt hier op dit forum voor mij niet meer.  |
ik probeer nogmaals langs deze weg want mail blijkt wat vertraging op te lopen.
Ik zou elk weekend kunnen langs komen, en dat zo snel mogelijk ( wat dacht je van deze zaterdag 15/02 al?)
Ik zou wel al mijn onderdelen al mee brengen, wat toch wel neerkomt op een derde brommer. Heb je daar plaats voor?
op hoop van zege!
tomas |
|
Terug naar boven |
|
 |
|