Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fitting voorlicht King gezocht
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pol
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 08-10-2013 06:35:52    Onderwerp: Reageren met citaat

15 watt lampen met twee pinnetjes en twee gloeidraadjes heb ik daar gezien bij de vleet, 15 watt lampen met 3 pinnetjes heb ik ook gezien maar met maar 1 gloeidraadje, het type met 2 gloeidraadjes was 25 watt het minimum dat ik vond. Maar dat zal dus wel aan mij liggen, de volgende keer beter zoeken dan, nu ik weet dat de lampjes met 3 pinnetjes en 2 gloeidraadjes wel bestaan in de 15 watt uitvoering.

Dan komt dus die fitting voor de lampen met 3 pinnetjes wel in aanmerking en dat maakt de zoektocht weeral iets gemakkelijker.

Dus mocht 5pkboy nog die fitting van de hand willen doen, ik hoor het graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rekordje62
Flandria-Professor

BerichtGeplaatst: 08-10-2013 07:59:24    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb daar nochtans een doos vol diverse lampfittingen gezien...
Terug naar boven
pol
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 08-10-2013 08:35:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Awel, die doos heb ik volgens mij ook gezien Wink Want die heb ik helemaal leeggeladen stuk voor stuk. Ik heb er daar drie uit gekocht, waarvan ik er van overtuigd was dat ze zouden passen. Maar de diameter die in de spiegel moet passen was een paar mm te groot. Zo stom als ik was, had ik de originele thuis vergeten. Ik heb er nu wel eentje aangepast en dat gaat wel voorlopig. Maar da’s ook maar bricolage hé. In die doos zat ook 1 fitting voor zo’n lamp met 3 pinnetjes, en die fitting had dus wellicht wel gepast zoals het hoort, maar omdat ik dat lamptype niet kon vinden in 15watt uitvoering met 2 gloedraden heb ik die fitting niet gekocht, daar ik er van uit ging dat dit lamptype niet bestaat in 15 watt, ik heb ze wel gezien in 25, 30, 40 watt enz… maar dat is veel te zwaar …
Terug naar boven
Johan
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 08-10-2013 21:34:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Pol

Welke lamp heb je juist nodig?
heb hier nog een hoop nieuwe (verschillende nieuwe) lampen liggen.

Grt
Terug naar boven
pol
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 09-10-2013 08:52:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Johan,
In feite zoek ik niet een bepaalde lamp, maar een lampfitting zoals op de foto hierboven met de vermeldde afmetingen. De lamp die er in past is normaal een bajonet lamp met 2 pinnetjes, 6volt en 15watt (met 2 gloeidraadjes, dus te gebruiken als klein / groot licht).
Is blijkbaar niet zo evident deze fitting te vinden.
5pkboy had er wel eentje maar voor een bajonetlamp met 3 pinnetjes (diameter van de fitting en het glazen bolletje van de lamp is groter dan voor de bajonetlamp met 2 pinnetjes weet ik nu). Op de beurs te Wachtebeke kon ik dit type fitting ook kopen. Maar wat ben ik met een passende fitting als ik het type lampje niet vind: bajonet met 3 pinnetjes in uitvoering 6volt en 15watt (met twee gloeidraadjes). Dus vandaar dat ik die fitting niet kocht… kon enkel maar dit type lampjes vinden in te groot wattage. Maar als jij me aan dit type lampje kunt helpen, dan hoop ik dat ik deze fitting op een van de volgende beurzen op het programma nog kan kopen. Was een verkoper die ik al op meer beurzen heb gezien.
Terug naar boven
danny
Flandria-Sleutelaar

BerichtGeplaatst: 09-10-2013 19:11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

beste pol ,ik koop mijn lampen altijd bij Boelens zijn stand hij stond in Wachtebeke bij de ingang links
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pol
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 09-10-2013 20:09:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar heb ik het gevraagd, maar geen 3-pins 15watt, 25 was het minimum wattage dat hij had.
Terug naar boven
pol
Flandria-Kenner

BerichtGeplaatst: 09-10-2013 20:10:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar heb ik het gevraagd, maar geen 3-pins 15watt, 25 was het minimum wattage dat hij had.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: