Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fred Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 02-09-2013 21:06:56 Onderwerp: |
|
|
Ik vind deze reactie eigenlijk niet leuk. Ik ben helemaal nieuw en probeer zoveel mogelijk kennis op te bouwen op dit forum. Heb nooit aan brommertjes gesleuteld en probeer creatief na te denken. Met 2 zoontjes (1 van 3 en 1 van 5 maand) ga ik niet de beurzen afschuimen. Heb heel drukke job en de tijd die ik met hen kan hebben is prioritair.
Na 2 maand sleutelen heb ik leven gekregen in deze Flandria. Mijn eigen tijd en plezier ( lees even hoe ik Flandria heb ontdekt).
Dus, bij deze, nog eens bedankt om mij in het belachelijke te trekken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Crunk Flandria-Kenner

|
Geplaatst: 03-09-2013 00:29:24 Onderwerp: |
|
|
Laten we de kalmte bewaren. De reactie van Danny was niet beledigend bedoelt neem ik aan. Zoek voor je T-stuk zeker eens op leboncoin.fr . In Frankrijk worden er veel meer Comets en onderdelen aangeboden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
daytona Flandria-Koning
|
Geplaatst: 03-09-2013 06:47:47 Onderwerp: |
|
|
Voor alle duidelijkheid, Fred, mijn eerdere reactie was zeker niet beledigend bedoeld. Er wordt hier al wel eens gelachen ja, maar dat hoef je zeker niet persoonlijk te nemen en geef toe: het zou wel iets geweest zijn, mocht men in de Hubo plots vervangonderdelen voor Flandria beginnen aanbieden.
Zoals Crunk zegt: op leboncoin is veruit de helft wat van Flandria wordt aangeboden Comet-gerelateerd. De Comet was waarschijnlijk het meestverkochte Flandria-model in Frankrijk. In België kwam de Comet eigenlijk maar heel laat op de markt en daardoor zie je ze hier ook véél minder opduiken.
Schrik enkel niet als je niet onmiddellijk een Franse verkoper vindt die: én wil opsturen naar het buitenland én een andere manier van betalen aanvaardt dan een cheque. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fred Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 03-09-2013 18:47:28 Onderwerp: |
|
|
Was ook een 'impuls bericht' van mijnen twege. Heb inderdaad al mailtje gestuurd naar iemand in Frankrijk, maar die reageren niet snel. Geduld is een mooie deugd  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Flandria-Sleutelaar

|
Geplaatst: 03-09-2013 20:28:22 Onderwerp: |
|
|
Kan iemand eens een foto plaatsen van het T-stuk dat Fred nodig heeft. Dan wordt het wat makkelijker zoeken. _________________ If it doesn't smoke. it's a joke. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fred Flandria-Liefhebber
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Fred Flandria-Liefhebber
|
|
Terug naar boven |
|
 |
daytona Flandria-Koning
|
Geplaatst: 03-09-2013 21:24:10 Onderwerp: |
|
|
Dat is een totaaaaaal andere voorvork. De voorvork op dat model is trouwens niet eens afgeveerd. Kijk maar eens goed op de foto.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Flandria-Sleutelaar

|
Geplaatst: 03-09-2013 21:29:42 Onderwerp: |
|
|
Maar dat is toch een T-stuk van plaatstaal. Als dat gescheurd is dan kan je dat toch repareren door het opnieuw te lassen. Als je dat zelf niet kunt dan woont er toch wel iemand bij je in de buurt die dat even kan doen. _________________ If it doesn't smoke. it's a joke. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fred Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 03-09-2013 21:33:03 Onderwerp: |
|
|
Idd,, de vering...ik leer elke dag bij. Of ik moeten leren om mijn ogen open te trekken
Ik ken wel iemand die kan lassen, ik bel hem morgen... |
|
Terug naar boven |
|
 |
|