Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Consul Johan
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Restauratieverslagen/Projecten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
5pkboy
Flandria-Kenner


Geregistreerd op: 24 Jan 2012
Berichten: 544
Woonplaats: Maldegem

BerichtGeplaatst: 23-02-2013 17:13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb anders een nieuwtje liggen van magura voor tweeversnelling met een venstertje.
_________________
Eens Flandria, altijd Flandria.


Laatst aangepast door 5pkboy op 23-02-2013 19:36:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
danny
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 25 Jan 2012
Berichten: 335

BerichtGeplaatst: 23-02-2013 18:52:36    Onderwerp: Reageren met citaat

tof de beurs maar berekoud daar, weer enkel kleins stukjes gevonden die je elders nooit tegen komt, schoon handvat 3gang +gashendel voor paar euroke,remmen zadel en spaken,voet steunen.... onze collega pol beetje ingelichtingen geven over de flandria familie voor mij weer een geslaagde beurs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pol
Flandria-Kenner


Geregistreerd op: 09 Sep 2012
Berichten: 473

BerichtGeplaatst: 23-02-2013 22:34:27    Onderwerp: Reageren met citaat

5pkboy schreef:
Heb anders een nieuwtje liggen van magura voor tweeversnelling met een venstertje.


Heb je er ook de rechter bij voor de gas? Zou het mooiste zijn om ze dan beiden tesamen te vervangen of indien enkel de schakelunit kan ik eventueel nog altijd het oude handvat op de nieuwe unit zetten zodat het nog een mooi geheel lijkt. Wat zou je er voor willen hebben? Je mag me ook gerust een PB sturen.

danny schreef:
onze collega pol beetje ingelichtingen geven over de flandria familie voor mij weer een geslaagde beurs


Waarvoor mijn dank Danny! En voor het zadel lint ook natuurlijk!

Er stond overigens nog een grijze Vedette "dans sons jus" in redelijk goede originele staat en naar mijn mening voor een hele mooie prijs. Waar met een beetje moeite en vooral poetswerk toch weer een juweeltje van gemaakt kon worden. Zo'n Vedette, maar dan een zwarte, was mijn eerste Flandria, heb even getwijfdeld, maar wegens plaatsgebrek, heb ik van mijn hart een steen moeten maken. Iemand enig idee of deze een nieuw onderkomen heeft gevonden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rekord
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 24 Jan 2012
Berichten: 1465

BerichtGeplaatst: 23-02-2013 22:38:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Die Vedette heb ik ook te koop zien staan. Echt nog een mooie voor dat geld en het was eentje met de automatische motorhefinrichting. Hij had ook nog een andere Vedette bij in dezelfde kleurstelling maar was er veel slechter aan toe en die moest 300 kosten. Nog een andere, een zwarte moest ook 300 kosten. Als ik nog geen Vedette had gehad, had ik die eerste waarschijnlijk gekocht.
_________________
"Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pol
Flandria-Kenner


Geregistreerd op: 09 Sep 2012
Berichten: 473

BerichtGeplaatst: 25-02-2013 12:32:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja die automatische motorhefinrichting was me ook opgevallen, vond ik heel fascinerend, de vedette die ik ooit had moest je de motor nog handmatig omhoog / omlaag zetten. Maar wel een zeer betrouwbaar brommertje was dat en niet traag ook, bolde vlotjes richting 50km/h wat voor zo een simpel ongeveerd fietskader meer dan snel genoeg was!

Die andere twee voor 300euro vond ik zelf niet zo interessant omdat die inderdaad in iets mindere staat waren.

Nadien wel beetje spijt dat ik die eerste niet gekocht heb want voor dat geld leek het mij toch een koopje en die was nog mooi genoeg om helemaal origineel te laten. Maar ja, je kan niet alles hebben hé Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Restauratieverslagen/Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum