Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ruub Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 413 Woonplaats: Koersel
|
Geplaatst: 24-01-2013 17:42:04 Onderwerp: |
|
|
niemand een idee? |
|
Terug naar boven |
|
 |
yureck Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 483 Woonplaats: Beernem
|
Geplaatst: 24-01-2013 18:00:28 Onderwerp: |
|
|
originele zijn moeilijk te vinden
een andere optie is zo 1 van een camino met zon wit potje onder (daar rij ik mee)
voor 8€ ga ik niet sukkelen met oude lekkende kraantjes waarvan het filtertje in de tank al verroest is enz ... alleen is het niet origineel
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Crunk Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Lendelede
|
Geplaatst: 16-02-2013 16:41:51 Onderwerp: |
|
|
Ik wil men motorolie vervangen, maar de bout om bij te vullen zit muurvast, ik heb al vanalles geprobeerd.. Kan ik gewoon 50cl? via de koppeling naar binnen gieten?
Dankjewel  |
|
Terug naar boven |
|
 |
danny Flandria-Sleutelaar
Geregistreerd op: 25 Jan 2012 Berichten: 335
|
Geplaatst: 16-02-2013 16:51:33 Onderwerp: |
|
|
motorblok beetje laten warm worden, zal de bout misschiens lossen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Crunk Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Lendelede
|
Geplaatst: 16-02-2013 16:59:06 Onderwerp: |
|
|
Hmm, dan moet ik hem nog op een brommer steken  |
|
Terug naar boven |
|
 |
danny Flandria-Sleutelaar
Geregistreerd op: 25 Jan 2012 Berichten: 335
|
Geplaatst: 16-02-2013 17:00:56 Onderwerp: |
|
|
tja...... |
|
Terug naar boven |
|
 |
jaspervh Flandria-Liefhebber
Geregistreerd op: 18 Jun 2012 Berichten: 37
|
Geplaatst: 16-02-2013 17:25:40 Onderwerp: |
|
|
Ik had dit ook. Wat ik gedaan heb is niet echt super goed maar was wel effectief. Gewoon een redelijk fijne schroevendraaier op een kant gezet, een slag gegeven in de richting zodat deze uitdraait en deze kwam makkelijk los. |
|
Terug naar boven |
|
 |
rekordje62 Flandria-Professor

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 767 Woonplaats: w-vl
|
Geplaatst: 16-02-2013 18:43:06 Onderwerp: |
|
|
laten leeglopen
het carterdeksel eraf nemen en het bezinksel er eens uitvegen
brommer op zn zij geleggen en bijvullen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Johan Flandria-Kenner
Geregistreerd op: 16 Okt 2012 Berichten: 418
|
Geplaatst: 16-02-2013 19:46:59 Onderwerp: |
|
|
Gewoon eens een kort tik met een hamer (koperen als het kan)
boven op de vijs, kan ook wonderen doen. Dan is die eventuele oxidatielaag wat gebroken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
jerre Flandria-Sleutelaar

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 258
|
Geplaatst: 16-02-2013 19:58:40 Onderwerp: |
|
|
of een slagschroevendraaier gebruiken als je dat hebt liggen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Crunk Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Lendelede
|
Geplaatst: 17-02-2013 06:28:05 Onderwerp: |
|
|
Ik heb alles geprobeerd. De slagschroevendraaier helpt hier niet met dat het een zeskantbout is.Ik heb via de koppeling olie in de motor gedaan.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Johan Flandria-Kenner
Geregistreerd op: 16 Okt 2012 Berichten: 418
|
Geplaatst: 17-02-2013 08:38:41 Onderwerp: |
|
|
Of de vijs wat warmen met een hete lucht blazer. |
|
Terug naar boven |
|
 |
danny Flandria-Sleutelaar
Geregistreerd op: 25 Jan 2012 Berichten: 335
|
Geplaatst: 17-02-2013 11:26:12 Onderwerp: |
|
|
had ik ook al voorgesteld , maar ja.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
ed superman Flandria-Sleutelaar
Geregistreerd op: 13 Jan 2013 Berichten: 198 Woonplaats: 8570 vichte
|
Geplaatst: 22-02-2013 05:51:29 Onderwerp: |
|
|
dag beste leden,kan je in een flandria polo met hoekige motor een eimotorke (rond) plaatsen of moeten de ophangpunten aangepast worden? en moet je dan nog andere aanpassingen doen? ik heb een eimotor liggen type 8108, dank u alvast voor de antwoorden mvg eddy |
|
Terug naar boven |
|
 |
Crunk Flandria-Kenner

Geregistreerd op: 24 Jan 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Lendelede
|
Geplaatst: 22-02-2013 15:28:27 Onderwerp: |
|
|
Dit kan normaal gezien zonder aanpassingen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|