Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jvsoelen Flandria-Liefhebber
|
Geplaatst: 06-10-2012 19:03:14 Onderwerp: Wie van jullie heeft z'n Flandria draaien op ASPEN 2 ?. |
|
|
Wat ik wil weten van jullie:
" Wie van jullie heeft z'n Flandria draaien op ASPEN 2 ( deze heeft n.l. een mengverhouding van 1:50 ).
Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord.
Mvgr. J.v.Soelen |
|
Terug naar boven |
|
|
5pkboy Flandria-Kenner
|
Geplaatst: 06-10-2012 19:10:51 Onderwerp: |
|
|
Heb er tijdje mee gereden. Zeker niet slecht, ietsjes duurder maar ruik toch liever de verbrande tweetaktolie. _________________ Eens Flandria, altijd Flandria.
Laatst aangepast door 5pkboy op 07-10-2012 19:33:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
seppe07 Flandria-Sleutelaar
|
Geplaatst: 06-10-2012 20:10:19 Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen ervaring met Aspen 2 maar wel met Motomix van Stihl. |
|
Terug naar boven |
|
|
daytona Flandria-Koning
|
Geplaatst: 06-10-2012 20:32:01 Onderwerp: |
|
|
Bij mij al jaar en dag Castrol TTS welke nu power RS heet en ook 1 op 50. |
|
Terug naar boven |
|
|
Arnoute Flandria-Kenner
|
Geplaatst: 07-10-2012 18:08:14 Onderwerp: |
|
|
motul hier en ik meng 1 op 40 |
|
Terug naar boven |
|
|
Hans Flandria-Sleutelaar
|
Geplaatst: 07-10-2012 21:54:05 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat hij de vraag niet stelt om er achter te komen of er genoeg olie in zit. Maar meer of al iemand ervaring heeft met deze veel schonere benzine. Wel wat duurder maar ook veel voordelen.
Zie http://www.aspen-benelux.nl/showpage.asp?pag_id=509 _________________ If it doesn't smoke. it's a joke. |
|
Terug naar boven |
|
|
danny Flandria-Sleutelaar
|
Geplaatst: 08-10-2012 20:42:32 Onderwerp: |
|
|
ik rij met aspen, maar sneer met olie stihl ,niet slecht ,maar 100%ben ik niet te vrede, ik,ga nog andere merken uit proberen, of heeft iemand wat meer ervaring al |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10-10-2012 12:33:49 Onderwerp: |
|
|
Hans schreef: |