Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jvsoelen Flandria-Liefhebber

|
Geplaatst: 28-09-2012 20:05:49 Onderwerp: 10 studs/klinknagels voor buddy-seat. |
|
|
Wie heeft er voor mij 10 x chrome studs/klinknagels die onderaan/door buddy-seat heen zit met aan de binnenkant de / bevestigingsplaatjes.
De stud/klinknagels zijn chrome bolvormig met een diameter van 10mm. en met daaraan een steeltje vam 10mm. en een diameter van 3-/4mm.
Het steeltje mag massief zijn.
Mvrgt. J.v.Soelen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rekord Flandria-Koning

|
Geplaatst: 29-09-2012 08:30:52 Onderwerp: |
|
|
Bedoel je van die nagels die aan de achterkant kunnen omgeplooid worden?
Want je hebt er ook die uit twee delen bestaan en in mekaar moet drukken.
Die laatste vind ik minder omdat ze terug uit mekaar kunnen schuiven eens je op het zadel gaat zitten.
Die nagels zijn ongetwijfeld nog te vinden. Ik heb ze gekocht op een beurs in België. Ik ken de verkoper zijn naam niet maar heeft grijs haar en een grijze baard en staat op vele Belgische beurzen en verkoopt hoofdzakelijk onderdeeltjes voor Italiaanse brommers. De nagels zijn echter niet goedkoop. Ik heb ze denk ik 0.50 euro per stuk betaald.
Het zijn de rechtse op de foto die ik bedoel:
 _________________ "Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail" |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rekord Flandria-Koning

|
Geplaatst: 29-09-2012 08:31:44 Onderwerp: |
|
|
Diameter van de kop is trouwens 10,75mm  _________________ "Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail" |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29-09-2012 19:40:46 Onderwerp: |
|
|
Rekord schreef: |
Bedoel je van die nagels die aan de achterkant kunnen omgeplooid worden?
Want je hebt er ook die uit twee delen bestaan en in mekaar moet drukken.
Die laatste vind ik minder omdat ze terug uit mekaar kunnen schuiven eens je op het zadel gaat zitten.
Die nagels zijn ongetwijfeld nog te vinden. Ik heb ze gekocht op een beurs in België. Ik ken de verkoper zijn naam niet maar heeft grijs haar en een grijze baard en staat op vele Belgische beurzen en verkoopt hoofdzakelijk onderdeeltjes voor Italiaanse brommers. De nagels zijn echter niet goedkoop. Ik heb ze denk ik 0.50 euro per stuk betaald.
Het zijn de rechtse op de foto die ik bedoel:
 |
Exact dat zijn ze met een kop diameter van 10,75mm.
Wie heeft er 10 ????.
En anders graag de naam van de standhouder dan kan ik bellen , dat hij er 10 voor mij in een envolop stop.
Mvgr. J.v.Soelen |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29-09-2012 19:43:07 Onderwerp: |
|
|
Rekord schreef: |
Diameter van de kop is trouwens 10,75mm  |
Dat is de correcte diameter.
En bovenstaande foto geeft recht diegene die / en waar ik naar op zoek ben.
Help mij verder.
Dank J.v.Soelen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rekord Flandria-Koning

|
Geplaatst: 30-09-2012 11:45:05 Onderwerp: |
|
|
Dat zal beurzen bezoeken worden Zoals ik al zei staat er op Belgische beurzen iemand met zo'n klinknagels. _________________ "Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail" |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Flandria-Sleutelaar

|
Geplaatst: 30-09-2012 17:48:41 Onderwerp: |
|
|
Probeer eens bij Andre Boelens. Naast hem staat op sommige beurzen een man die verkoopt ook zadelovertrekken, veren en ook die chromen nagels. Volgens mij kent Andre die man wel. Misschien kan hij je verder helpen. _________________ If it doesn't smoke. it's a joke. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 01-10-2012 17:52:15 Onderwerp: |
|
|
Hans schreef: |
Probeer eens bij Andre Boelens. Naast hem staat op sommige beurzen een man die verkoopt ook zadelovertrekken, veren en ook die chromen nagels. Volgens mij kent Andre die man wel. Misschien kan hij je verder helpen. |
Hans, wat is de eerst beurs volgens jouw waar hij kan staan is dat Vehikel : nieuwe stijl : , in Autotron Rosmalen ???.
Mvgr. Jan |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Flandria-Sleutelaar

|
Geplaatst: 01-10-2012 21:29:42 Onderwerp: |
|
|
Andre Boelens is een belg. In Belgie staat hij op bijna alle wat grotere beurzen. Of hij ook wel eens in Nederland komt dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb hem hier nog nooit gezien. Maar misschien heeft iemand zijn mailadres of telefoonnummer. Dan zou je het hem kunnen vragen. _________________ If it doesn't smoke. it's a joke. |
|
Terug naar boven |
|
 |
daytona Flandria-Koning
|
Geplaatst: 02-10-2012 10:35:20 Onderwerp: |
|
|
Hij doet wel internationale beurzen aan (meestal in Frankrijk) maar ik weet niet of hij het nu nog doet. De mens wordt er ook niet jonger op en sukkelde de voorbije jaren wat met gezondheidsproblemen, maar in Wellen zag hij er goed uit. Sympathieke mens, den André! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 02-10-2012 17:00:41 Onderwerp: |
|
|
Hans schreef: |
Andre Boelens is een belg. In Belgie staat hij op bijna alle wat grotere beurzen. Of hij ook wel eens in Nederland komt dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb hem hier nog nooit gezien. Maar misschien heeft iemand zijn mailadres of telefoonnummer. Dan zou je het hem kunnen vragen. |
Oké Hans dan wachten we even totdat iemand zijn E-mail en/of tefoonnummer weet.
Mvgr. J.v.Soelen |
|
Terug naar boven |
|
 |
|