Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Voorstellen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bruno
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 27 Feb 2021
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 03-03-2021 06:35:25    Onderwerp: Voorstellen Reageren met citaat

Goeiemorgen allemaal even voorstellen ik ben Bruno en woon in Holsbeek bij Leuven. Na jaren met motobecane bezig geweest te zijn was het tijd voor men eerste Flandria.
Dit weekend kocht ik een 127 AFA en nu heb ik veel vragen om het project op te starten. Mijn oudste zoon 13 jaar studeert auto mechaniek en samen met hem wil ik ons flandria project tot een succes maken.
Iemand een idee wat het bouwjaar zou kunnen zijn van deze flandria?
Welke olie moet erin en hoeveel?
Kan ik ipv meng 2 takt gewoon akylaatbenzine 2T nemen?
gegevens van de brommer
127 AFA nummer68512
moter 368512
8108 type

bedankt in elk geval om ons hier toe te laten en hopelijk kunnen we hier veel nuttige tips krijgen om ons project te realiseren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum