Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Benzine doorloop niet voldoende

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Motorisch gedeelte
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thomas09
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 08 Okt 2019
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: 23-10-2019 10:47:43    Onderwerp: Benzine doorloop niet voldoende Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum dus leek het mij wel zo netjes om mij even voor te stellen aan jullie. Ik ben Thomas, 20 jaar oud en woon in Nijmegen. Onlangs ben ik mij een beetje aan het verdiepen geweest in de ''oldtimer wereld'' Ik moet zeggen dat ik nog veel te leren heb.
Ik heb veel op Marktplaats gespeurd en kwam deze prachtige Flandria Eurolux tegen. (het is jammer dat ik nog niet weet hoe ik en foto moet uploaden anders had ik het zeker gedaan). Wink

Nu reed de Flandria heerlijk op de weg en had ik er veel plezier aan, maar dit was niet van lange duur. De volgende dag heb ik er een nieuw mengsel ingegooid (1:40) en besloot ik de brommer te pakken naar mijn stage. Op de helft van de route sloeg ie af. Heb hem aan de kant gezet en ben met de bus verder gegaan.
Op de terugweg nog een paar keer geprobeerd maar het leek alsof ie telkens een klein stukje reed en daarna stopte. Ik merkte dat de motor niet genoeg benzine kreeg. Met moeite ben ik thuisgekomen.