Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tornado en Rally

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lowie
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Apr 2016
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 23-05-2016 18:43:25    Onderwerp: Tornado en Rally Reageren met citaat

Goedenavond beste liefhebbers,

Ik heb geen ervaring met fora en al evenmin met brommers. Maar desalniettemin hier mijn poging tot een duidelijk relaas.

Mijn naam is Lowie en heb in Maart een Flandria Tornado en Rally gekocht.
Beide zijn van 1970 en beide reden en waren "volledig herdaan en nagezien" toen ik ze kocht (foto's zal ik nog apart posten, want ben er nog niet aan uit hoe dit moet).

Ik ben heel gelukkig met mijn aankoop en verlang al om in de zon een rondrit te maken met mijn vriendin (die wonderbaarlijk genoeg grote fan is van de Rally).

Nu heeft de Tornado heel snel de geest gegeven (na 5 ritjes), daar de verkoper geen pistonborgveren had gestoken om de pistonpen vast te zetten. Bijgevolg is mijn cilinder volledig kapot en is mijn piston ook gebroken. Nu ben ik op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen aan een cilinder en een piston die niet naar de vaantjes zijn.

Met een vriendelijke groet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lowie
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Apr 2016
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 24-05-2016 07:53:24    Onderwerp: Foto's Reageren met citaat

Hieronder een link naar de foto's (hopelijk werkt dit).

http://s1228.photobucket.com/user/Lowie_Vanhalst/library/Flandria
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
daytona
Flandria-Koning