Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

even voorstellen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roekelozeman
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Dec 2015
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 20-12-2015 00:50:46    Onderwerp: even voorstellen Reageren met citaat

hallo, ik ben roekelozeman maar mijn echte naam is Peter. Cool
kon niet echt leuke nickname bedenken dus dan maar iets genomen dat me zeer goed weerspiegeld hoe ik in het echte leven ben.
ik ben ooit nu ongeveer 10 jaar geleden lid geweest van dit forum, ongeveer toen heb ik mijn hobby ook even een halt toegeroepen en alles aan de kant gelegd door omstandigheden. ik vraag me wel af waar al deze berichten naartoe zijn? want van voor 2012 bestaat er blijkbaar niets meer, en dat terwijl er toch leuke en interessante info op heeft gestaan ooit, mijn oude account werkt namelijk ook blijkbaar niet meer... ik onthoud goed wachtwoorden enz. nu goed, ben er een goede 10 jaar tussenuit geweest maar heb nooit wat weggedaan en maar goed ook blijkbaar. heb mn oude hobby terug van onder het stof gehaald, en ik ga een paar brommers in elkaar knutselen. de microbe heeft me terug beet.
ik ben btw enkel een rekord man. ik zal van tijd hier wel eens iets posten terug.
tot dan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bertolli
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 12 Feb 2012
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: 20-12-2015 22:15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

het oude forum is weg , ik vind het ook spijtig maar tegenwoordig is er enkel nog da farseboek gedoe da telt
zelf ben ik meer een sp 834 man maar verzamel meer een ander merk
heb wel 3 sp tjs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
roekelozeman
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Dec 2015
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 20-12-2015 22:46:25    Onderwerp: Reageren met citaat

op facebook anders ook gene vette, en een forum is het toch ook wel beter en praktischer ingedeeld vind ik. in categories enz. -het oude forum zal het zijn dat ik bedoel dan. ik herinner me zeer goede en informatieve topics, ook in de tijd door mezelf geplaatst, restoratieverslagen enzo met veel foto's. foldermateriaal, motor tune ups, modelinformatie etc. spijtig dat ze dat dan allemaal verwijderd hebben. misschien daarom de reden dat het hier zo rustig is precies? lijkt me..... vroeger was er elke dag zeer veel beweging, het is hier precies of niemand heeft nog Flandria, wat is me dat? alhoewel er veeel mensen zijn die zelfs geen computer hebben, ken er zelf zo een paar dus zo raar is dat nu ook weer niet. Smile

sp'tjes zijn zeker zeer leuke brommers! vooral dat kleintje heb ik altijd geinig dingetje gevonden. en bedankt voor je reactie in ieder geval, nu weet ik dat er hier af en toe toch nog wat beweging is. en de moeite om eens iets te posten, ik ga in het kort wat onderdelen uit het schap pakken en beginnen bouwen Cool laters
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bertolli
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 12 Feb 2012
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: 21-12-2015 21:14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zekers nog af en toe op het forum , maar soms vraag ik me wel af of het nog de moeite is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
roekelozeman
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Dec 2015
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 21-12-2015 22:03:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dat vraag ik me nu al af Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
danny
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 25 Jan 2012
Berichten: 335

BerichtGeplaatst: 22-12-2015 18:04:04    Onderwerp: Reageren met citaat

veel leven is er niet meer , en iets vinden vergeet het maar, pffff
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rekord
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 24 Jan 2012
Berichten: 1465

BerichtGeplaatst: 23-12-2015 13:44:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat de meesten naar Facebook zijn verhuisd, maar dat is helaas geen verbetering. Probeer maar is iets te zoeken wat enkele maanden op facebook is gepasseerd. Confused
_________________
"Details maken de perfectie, maar perfectie is geen detail"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
danny
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 25 Jan 2012
Berichten: 335

BerichtGeplaatst: 23-12-2015 18:38:18    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dat is zo nergens bijna geen leven meer ,FB is ook dat niet hoor je kunt er geen foto opzetten of er is een of andere onnozelaar met de woorden te koop,en hier is er ook bijna niets meer te v inden terug naar af , zoeken op de verkoop site's weer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
roekelozeman
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Dec 2015
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 23-12-2015 19:06:41    Onderwerp: Reageren met citaat

tja en daar zoekt iedereen, en word ook nog zelden iets aangeboden. plus dat je er al bijna je bed moet gaan bijmaken dan. hoeft het voor mij ook niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
daytona
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 1136

BerichtGeplaatst: 24-12-2015 21:56:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, Record, bijna was ik naar de 'vind ik leuk' knop gaan zoeken bij het lezen van je post, maar je zit er idd pal op. Toch geloof ik in een zekere kentering en ik bedoel maar: er is een tijd geweest dat ik nog weinig aanmeldingen van nieuwe leden op dit forum hoefde te activeren omdat die er niet kwamen, maar de laatste weken zijn er intussen toch weer een flink aantal nieuwe leden bij en ook merk ik een (zelfs niet eens evenredige) lichte stijging in het aantal posts. Wat Danny zegt, is ook waar: het soms onbehouwen en ondoordacht commentaar op sommige foto's zou je doen walgen van facebook in zijn geheel. Het heeft enkel zijn nut voor wie er verstandig mee omgaat en verstandig genoeg is om tussen de lijnen door te lezen, maar helaas lijkt facebook vooral bevolkt door mensen die er een perfekt medium in zien om frustraties te spuien op al wie hun scherm passeert.

Wat zit ik hier te brabbelen, ik wou vooral zeggen: welkom aan roekelozeman en dat moet dan blijkbaar een 'welkom terug' heten? Ik kan me je niet meteen je nicknaam herinneren die je op het vorige forum gebruikte, maar dat doet er niet toe. Natuurlijk is het jammer wat tot het einde van het vorige forum heeft geleid (ik zal het hierbij maar een ziekte noemen) maar dit forum blijft voorlopig staande. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
danny
Flandria-Sleutelaar


Geregistreerd op: 25 Jan 2012
Berichten: 335

BerichtGeplaatst: 24-12-2015 22:35:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb de oplossing hoor, we zullen naar de flandria beurs op 2de kerst gaan en daar een leuke babbel houden over onze hobby, bij een koffie of tas soep, in zaal de verrekijkers in Wingene, voila mijn voorstel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
daytona
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 1136

BerichtGeplaatst: 24-12-2015 22:38:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
roekelozeman
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 19 Dec 2015
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 24-12-2015 23:36:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de verwelkoming, inderdaad ik heb me dus ook al aangemeld en wie weet bieden we een aanzet voor nog nieuwere leden. mijn vorig account was kickstarter. ook die naam had ik gekozen omdat ik niets beters wist, maar nu vind ik dat ook maar melig haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum