Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

even voorstellen :)

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gert m
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 24 Mrt 2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 27-03-2015 12:27:56    Onderwerp: even voorstellen :) Reageren met citaat

hallo iedereen ( dat dit leest )Smile

ik ben nieuw op het forum en ben de eigenaar van een (gerestaureerde ) flandria sp 747

ik heb deze 10 jaar geleden gekocht en veeel mee rondgereden ,
maar heb hem 4 jaar geleden weggezet in het werkhuis van mijn grootmoeder om enkele grote reizen te maken ( hobby als een ander )
nu terug in belgie en verhuist en de flandria natuurlijk ook vanonder het deken gehaald en het kriebelt om er terug met te rijden
hier een link met enkele fotos

www.mijnalbum.be/Album=IACWYIM8

maar nu is er op mysterieuze wijze de kickstartpedaal verdwenen (gedeeld erkhuis)
en zonder is het niet echt leuk Smile
wie kan mij hierbij helpen heb gehoord dat er 3 lengtes zijn voor het vierkante blok , maar ik heb geen idee welke het is weet iemand dit ?
in het album staan er foto's van de as

mvg gert

ps ik ben in herselt gaan wonen[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kris04
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 22 Apr 2015
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 07-05-2015 22:04:57    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo ben ook nieuw hier , en ben eigenaar van een sp 227 en ultrasport van 1963 die ik nog moet restoreren , heeft hier iemand foto's of documentatie van ? grts kris
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
daytona
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 1136

BerichtGeplaatst: 11-05-2015 19:29:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Gert, het klopt dat er drie verschillende versies van die kickstarter zijn (zelfs vier als je de latere versie meerekent), maar elke van die die drie varianten zal passen op jou as. De ene is gewoon wat korter dan de andere en nog een andere geeft je dan weer wat meer beenruimte omdat hij niet zo ver 'uit de bocht gaat'. Probleem zal enkel zijn om er een te vinden. Niet dat het onmogelijk is, maar ik zou zeggen: grijp elke kans die zich aanbiedt en probeer verschillende kanalen uit. De wereld is zeer klein geworden en ergens op die kleine wereld zal er nog wel een kickstarter te vinden zijn. Wink

De derde van links is degene die op jou brommer zou moeten zitten, maar au fond passen alle vier types in onderstaande afbeelding op de kickstarteras:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
daytona
Flandria-Koning


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 1136

BerichtGeplaatst: 11-05-2015 19:32:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Kris 04, ik heb een onderdelenlijst van de SP227 in kopie die ik je kan bezorgen en een originele documentatiefolder uit 72 waar de SP227 op staat. Mocht dit je interesseren, gelieve me te contacteren via mail, geen privebericht sturen want dat werkt hier al geruime tijd niet bij mij op dit forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
kris04
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 22 Apr 2015
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 11-05-2015 20:02:28    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt hoor , maar die heb ik ook , de orginele die bij de brommer horen , heb je geen foto's van een ultrasport van 1963 ??????
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum