Flandria Forum Flandria Forum
Liefhebbers van Flandria/Superia/Avaros en Claeys-Bromfietsen uit Belgie en Nederland
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

flandria rookie

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jang
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 20 Nov 2014
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 22-11-2014 20:19:27    Onderwerp: flandria rookie Reageren met citaat

hey,

ik heb op een tractor oldtimer meeting in weelde eens een paar erg mooie flandriakes zien staan (denk consul), sindsdien ben ik fan.

ik heb pas een erg tijdrovende hobby opgegeven (na 20jr) en zoek een nieuwe Smile

ik ben van plan een flandria te kopen met een beetje werk aan... ik wil die dan mooi maken en er mee rijden met mijn zoontje.

heb al wel meteen een vraagje voor de anciens, als je een oudje koopt zonder papieren...kan die ingeschreven worden? hoe gaat dit in zijn werk?

GRTZZZZ

jan g
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Johan
Flandria-Kenner


Geregistreerd op: 16 Okt 2012
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 22-11-2014 21:15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo

Welkom
Papieren bestonden toen nog niet.
T'ja die consuls he, heb er 3 Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sparta_333
Flandria-Liefhebber


Geregistreerd op: 08 Feb 2012
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 23-11-2014 10:34:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Jan, welkom op het forum. Op heden gebruikt men nog steeds de regeling dat je voor een brommer pas papieren nodig hebt vanaf 1/1/1972.

Je kan dit terugvinden onder de parlementaire vraag (4-3294)van Vanessa Matz van 2 april 2009 voor de Belgische Senaat.
Het besluit van deze tekst is:

Voor alle bromfietsen, motorfietsen,driewielers met motor en vierwielen met motor is een GVA en PVG vereist vanaf 1 januari 1972.

Grtz Stijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Flandria Forum -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum